Używamy plików cookie

Ta strona używa plików cookie -- zarówno własnych, jak i od zewnętrznych dostawców, w celu personalizacji treści i analizy ruchu. Polityka Cookies

Powrót z emigracji - wyszukiwarka

Skip to Content
Zielona Linia - Strona główna
KONTRAST
Szukaj
Zamknij menu
  • Powrotnik
    • Formalności przed powrotem
    • Przeprowadzka
    • Formalności po powrocie
    • Praca
    • Działalność gospodarcza
    • Podatki
    • Finanse osobiste
    • Rodzina
    • Zdrowie
    • Świadczenia społeczne
    • Poradnik psychologiczny
  • Aktualności
    • Emigracja i powroty
    • Powrót z dzieckiem
    • Prasówka
    • Pozostałe artykuły
  • Brexit
  • Praca
    • Wyszukiwarka ofert pracy w Polsce
    • Wyszukiwarka dotacji
    • Twoje CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
  • O nas
    • Organizator Portalu
    • Deklaracja dostępności
    • O serwisie
    • Współpracuj z nami
    • Polityka prywatności
    • Polityka cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin portalu
    • Nota prawna
    • Informacje techniczne
  • Kontakt
Search
Menu
pracuj.pl

SPECJALISTA / SPECJALISTKA DS. KADR I PŁAC

Mac Auditor Spółka z o.o.
Print Back

GŁÓWNE INFORMACJE:

Dokument
Nr ewidencyjny:
84414332
Branza
Branża:
Human Resources
Pieniadze
Zarobki:
-
Lokalizacja
Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Warszawa
Zegar
Ważne do:
2025-06-22
Dokument
Rodzaj umowy:
Brak

Dodatkowe informacje:

Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac

Miejsce pracy: Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych dla klientów Spółki
  • Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac dla pracowników zatrudnionych na podstawie umów o pracę, umów zlecenia, umów o dzieło i innych umów cywilno-prawnych
  • Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz dokumentacji związanej ze zleceniobiorcami
  • Rozliczanie urlopów oraz zwolnień lekarskich
  • Naliczanie zobowiązań z tyt. podatku dochodowego od osób fizycznych
  • Ustalanie zobowiązań wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz sporządzanie deklaracji rozliczeniowych oraz zgłoszeniowych ZUS i przekazywanie ich drogą elektroniczna
  • Załatwianie spraw Zleceniodawcy w ZUS, wynikających z zakresu usług świadczonych na jego rzecz według umowy
  • Obsługa programu PPK klientów Spółki, zgodnie z indywidualnie ustalonym i potwierdzonym zakresem usług
  • Przekazywanie informacji na temat kwot do przelewów wynagrodzeń oraz przelewów na podatek dochodowy od osób fizycznych, ZUS i PFRON, PPK
  • Przygotowywanie przelewów lub plików przelewów wynagrodzeń, podatku, ZUS i PFRON, PPK
  • Przygotowywanie informacji na potrzeby Urzędu Pracy w związku z zatrudnionymi bezrobotnymi absolwentami i stażystami przez Zleceniodawcę
  • Wystawianie odpowiednich zaświadczeń dla pracowników

Podział czasu pracy

  • 60% Praca w biurze
  • 40% Home office

Nasze wymagania

  • Znajomość prawa pracy, dokonywanie rozliczeń z ZUS, US, PFRON
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku 3-4 lata
  • Doświadczenie w obsłudze podmiotów zatrudniających ok 200-400 osób
  • Znajomość programu Symfonia R2Płatnik, Symfonia ERP Kadry i Płace, Comarch ERP Optima Kadry i Płace
  • Znajomość różnych form zatrudniania oraz praktyczna umiejętność rozliczania tych umów
  • Znajomość rozliczenia czasu pracy w różnych systemach czasu pracy
  • Praktyczna znajomość MS Excel
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Terminowość
  • Dokładność
  • Zdolności organizacyjne

Mile widziane

  • Umiejętność swobodnego poruszania się w programach kadrowo-płacowych
  • Umiejętność pracy z wieloma zadaniami naraz
  • Doświadczenie w biurze rachunkowym lub firmie świadczącej usługi outsourcingowe będą dodatkowym atutem, ale nie są bezwzględnie wymagane

To oferujemy

  • Pracę w profesjonalnym zespole, kierowanym przez biegłych rewidentów
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub w innej preferowanej formie
  • Przyjazny proces onboardingu i wdrożenie do zadań
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego poprzez udział w ciekawych projektach i pracę z różnymi Klientami
  • Dostęp do płatnych platform wiedzy branżowej oraz do materiałów branżowych
  • Pracę przy wsparciu zespołu asystentów i specjalistów
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy pomiędzy 8:00 a 10:00
  • Możliwość korzystania z opcji home office do 2 dni w tygodniu

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy
  • spotkania integracyjne
  • brak dress code’u

Rekrutacja

Rekrutacja to dla obu stron bardzo ważny moment.

Dla Ciebie to czas na poznanie nas jako potencjalnego pracodawcy. Zadania pytań i znalezienia odpowiedzi "Czy to na pewno ta firma?".

Dla nas to okazja, aby poznać Ciebie przede wszystkim jako człowieka. Kim jesteś, co Ciebie motywuje, czego oczekujesz.

Nasze rekrutacje prowadzone są w swobodnej atmosferze, w dogodnym dla Ciebie czasie.

ETAP 1

Selekcja aplikacji

• Dokładnie czytamy Twoje CV

• Szukamy elementów spójnych z oczekiwaniami na stanowisku

• Prosimy o wykonanie testów kompetencji z języka angielskiego oraz wiedzy merytorycznej. Testy w sumie mogą zająć ok. 60 min

• Zapraszamy wybranych kandydatów na spotkanie rekrutacyjne

ETAP 2

Spotkanie rekrutacyjne

• Spotkasz się z jedną lub kilkoma osobami naszej organizacji (na pewno będzie w śród nich Twój bezpośredni przełożony)

• Porozmawiamy między innymi o Twoich wcześniejszych doświadczeniach, kompetencjach i oczekiwaniach finansowych

• Będziemy poszukiwać u Ciebie kluczowych na danym stanowisku umiejętności, wiedzy i postaw

• Możemy poprosimy o rozwiązanie zadań z wiedzy merytorycznej oraz sprawdzić znajomość Excela

• Spotkanie to również okazja dla Ciebie do zadania pytań czy porozmawiania o Twoich wątpliwościach

• Bez względu na wynik rozmowy, zawsze otrzymasz informację zwrotną

ETAP 3

Wybór osoby do zatrudnienia

• Bezpośredni przełożony analizuje dokładnie wszystkich kandydatów, z którymi się spotkał

• Wybiera osobę, w której pokłada największe nadzieje (wybór nie zawsze jest łatwy) i składa jej ofertę

• Po zaakceptowaniu warunków przez obie strony, przechodzimy do formalności związanych z zatrudnieniem

ETAP 4

Wdrożenie do pracy

Wiemy jak ważny jest pierwszy dzień pracy, dlatego robimy wszystko, abyś czuł się komfortowo i miał dobre wspomnienia z rozpoczęcia nowego etapu zawodowego.

Aplikuj i wznieś karierę na wyższy poziom

Mac Auditor Spółka z o.o.

Mac Auditor rozpoczął działalność w 1994 roku w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie ze strony biznesu na usługi w obszarze audytu, księgowości i doradztwa. Wywodzimy się ze środowiska Szkoły Głównej Handlowej i po dziś dzień utożsamiamy się z misją uczelni, której celem jest rozwój potencjału intelektualnego oraz kształcenie liderów w odpowiedzi na wyzwania przyszłości.

Założycielem firmy jest prof. dr hab. Gertruda Krystyna Świderska, wieloletni kierownik katedry rachunkowości menedżerskiej SGH, przewodniczący komisji egzaminacyjnej PIBR oraz członek komitetu krajowych standardów rachunkowości przy Ministerstwie Finansów.

Zespół Mac Auditor tworzą biegli rewidenci, księgowi oraz specjaliści reprezentujący najwyższy poziom profesjonalizmu, posiadający doświadczenie zdobywane w projektach na rzecz licznych polskich i międzynarodowych klientów. Stosujemy najwyższe standardy pracy, obejmujące m. in. system zarządzania jakością ISO 9001, w zakresie świadczenia usług przeglądów i badań sprawozdań finansowych, innych usług atestacyjnych i usług pokrewnych. Jesteśmy członkami Polskiej Izby Biegłych Rewidentów oraz podlegamy nadzorowi PCAOB, amerykańskiej organizacji zrzeszającej podmioty uprawnione do badania spółek publicznych.

Stanowimy zespół, który wychodzi poza pows


Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Warning
Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.
Polska, mazowieckie, Warszawa
Next
Zobacz na mapie
(Opens New Window)

PODOBNE OGŁOSZENIA O PRACĘ:

SPECJALISTA / SPECJALISTKA DS. KADR I PŁAC
TURBO-TRANS OLEJNICZAK sp.j.
SPECJALISTA / SPECJALISTKA DS. KADR I PŁAC
ELIN INSTALACJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
SPECJALISTA / SPECJALISTKA DS. KADR I PŁAC
Ciecholewski-Wentylacje sp. z o.o.
SPECJALISTA / SPECJALISTKA DS. KADR I PŁAC
Continum sp. z o.o.
SPECJALISTA / SPECJALISTKA DS. KADR I PŁAC
Bank Polskiej Spółdzielczości SA
Ogłoszenia o pracy podlegają przepisom ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. z 1984 r. Nr 5 poz. 24 z późń. zm. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) i nie cechują się jakością oraz rzetelnością ofert pracy upowszechnianych przez Publiczne Służby Zatrudnienia.
  • Powrotnik
    • Formalności przed powrotem
    • Przeprowadzka
    • Formalności po powrocie
    • Praca
    • Działalność gospodarcza
    • Podatki
    • Finanse osobiste
    • Rodzina
    • Zdrowie
    • Świadczenia społeczne
    • Poradnik psychologiczny
  • Aktualności
    • Emigracja i powroty
    • Powrót z dzieckiem
    • Prasówka
  • Brexit
  • Praca
    • Wyszukiwarka ofert pracy w Polsce
    • Wyszukiwarka dotacji
    • Twoje CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
  • O nas
    • Organizator Portalu
    • Deklaracja dostępności
    • O serwisie
    • Zakres działalności (ETR)
    • Współpracuj z nami
    • Polityka prywatności
    • Polityka cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin portalu
    • Nota prawna
    • Informacje techniczne
    • Statystyki serwisu
    • Kontakt
  • Powroty na Facebooku
  • Powroty na Twitterze
  • Powroty na You Tube

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2019

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry

Zadaj pytanie