GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83855556

Branża:
Obsługa klienta/Call Center

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, dolnośląskie, Wrocław

Ważne do:
2025-06-05

Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
Platforma Integracji Osób Niepełnosprawnych dla jednej z wiodących marek w branży meblowej poszukuje pracownika na stanowisko:
PRACOWNIK DS. OBSŁUGI KLIENTA
miejsce pracy: Praca Zdalna (woj. Dolnośląskie)
Zakres obowiązków:
- obsługa kontaktów przychodzących w wybranym przez klientów kanale komunikacji: telefon, mail, chat
- analizowanie zgłoszonych przez klientów spraw reklamacyjnych i proponowanie dopasowanych do danej sytuacji rozwiązań
- pomocne i przyjazne podejście do klientów zmierzające do rozwiązywania zgłoszenia
- przyjmowanie, weryfikowanie i zapisywanie informacji od klienta w odpowiednich systemach (konieczna dobra znajomość obsługi komputera).
Wymagania:
- Umiejętność sprawnej obsługi komputera - warunek konieczny
- Orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu umiarkowanym lub znacznym - warunek konieczny
- Komunikatywność i kultura osobista
- Dobra dykcja
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie (praca ZDALNA) w oparciu o umowę o pracę w warunkach chronionych
- Szkolenia przygotowujące do pracy - w trybie zdalnym
- Wszystkie narzędzie niezbędne do pracy
- Opiekę, współdziałanie oraz pomoc Koordynatora
- Możliwość skorzystania z Zakładowego Funduszu Rehabilitacyjnego (dofinansowania różnego rodzaju)
- Bezpłatne wyjazdy rekreacyjno-szkoleniowe
Prosimy o zawarcie w CV poniższej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)"
PRACOWNIK DS. OBSŁUGI KLIENTA
miejsce pracy: Praca Zdalna (woj. Dolnośląskie)
Zakres obowiązków:
- obsługa kontaktów przychodzących w wybranym przez klientów kanale komunikacji: telefon, mail, chat
- analizowanie zgłoszonych przez klientów spraw reklamacyjnych i proponowanie dopasowanych do danej sytuacji rozwiązań
- pomocne i przyjazne podejście do klientów zmierzające do rozwiązywania zgłoszenia
- przyjmowanie, weryfikowanie i zapisywanie informacji od klienta w odpowiednich systemach (konieczna dobra znajomość obsługi komputera).
Wymagania:
- Umiejętność sprawnej obsługi komputera - warunek konieczny
- Orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu umiarkowanym lub znacznym - warunek konieczny
- Komunikatywność i kultura osobista
- Dobra dykcja
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie (praca ZDALNA) w oparciu o umowę o pracę w warunkach chronionych
- Szkolenia przygotowujące do pracy - w trybie zdalnym
- Wszystkie narzędzie niezbędne do pracy
- Opiekę, współdziałanie oraz pomoc Koordynatora
- Możliwość skorzystania z Zakładowego Funduszu Rehabilitacyjnego (dofinansowania różnego rodzaju)
- Bezpłatne wyjazdy rekreacyjno-szkoleniowe
Prosimy o zawarcie w CV poniższej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)"
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.