Używamy plików cookie

Ta strona używa plików cookie -- zarówno własnych, jak i od zewnętrznych dostawców, w celu personalizacji treści i analizy ruchu. Polityka Cookies

Powrót z emigracji - wyszukiwarka

Skip to Content
Zielona Linia - Strona główna
KONTRAST
Szukaj
Zamknij menu
  • Powrotnik
    • Formalności przed powrotem
    • Przeprowadzka
    • Formalności po powrocie
    • Praca
    • Działalność gospodarcza
    • Podatki
    • Finanse osobiste
    • Rodzina
    • Zdrowie
    • Świadczenia społeczne
    • Poradnik psychologiczny
  • Aktualności
    • Emigracja i powroty
    • Powrót z dzieckiem
    • Prasówka
    • Pozostałe artykuły
  • Brexit
  • Praca
    • Wyszukiwarka ofert pracy w Polsce
    • Wyszukiwarka dotacji
    • Twoje CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
  • O nas
    • Organizator Portalu
    • Deklaracja dostępności
    • O serwisie
    • Współpracuj z nami
    • Polityka prywatności
    • Polityka cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin portalu
    • Nota prawna
    • Informacje techniczne
  • Kontakt
Search
Menu
pracuj.pl

STARSZY REFERENT ADMINISTRACYJNY

Akademia Pożarnicza
Print Back

GŁÓWNE INFORMACJE:

Dokument
Nr ewidencyjny:
83690302
Branza
Branża:
Administracja biurowa
Pieniadze
Zarobki:
-
Lokalizacja
Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Warszawa
Zegar
Ważne do:
2025-05-31
Dokument
Rodzaj umowy:
Brak

Dodatkowe informacje:

Starszy referent administracyjny

Miejsce pracy: Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • przygotowywanie materiałów promocyjnych,
  • udział i organizacja targów, konferencji, uroczystości także poza miejscem służby,
  • udział w uroczystościach organizowanych przez APoż,
  • koordynowanie kalendarium wydarzeń w Uczelni,
  • współpraca z jednostkami organizacyjnymi PSP, MSWiA oraz innymi instytucjami,
  • prace analityczne i udział w projektach merytorycznych,
  • wsparcie czynności administracyjno-organizacyjnych.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: filologia polska, polonistyka, dziennikarstwo,
  • dokładność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
  • bardzo dobra znajomości pakietu MS Office (Word, Excel),
  • komunikatywność i umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z ludźmi,
  • wysoki poziom kultury osobistej,
  • pisanie i redagowanie tekstów,
  • korekta i redakcja językowa,
  • tworzenie treści informacyjnych i promocyjnych,
  • biegłość w języku polskim i stylizacji wypowiedzi,
  • umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej,
  • sumienność, zaangażowanie i odpowiedzialność,
  • zdolności organizacyjne i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • dyspozycyjność.

Mile widziane

  • minimum 3 miesiące doświadczenia w pracy w administracji,
  • doświadczenie w organizacji uroczystości,
  • prawo jazdy kat. B,
  • wysoka inicjatywa własna,
  • kreatywne myślenie, twórcze podejście do wykonywania zadań,
  • chęć podnoszenia kwalifikacji.
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • zaprezentowanie przygotowanego własnego tekstu o dowolnej treści (dwa tysiące znaków ze spacjami).

Wymagane dokumenty

  • CV;
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań;
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych podanych dobrowolnie przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie w dokumentach złożonych na potrzeby procesu rekrutacyjnego (tj. danych innych niż określone w art. 221 § 1 oraz § 4 Kodeksu pracy);
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

Dodatkowe informacje:

Termin składania ofert: 29.05.2025 r.

Planowany termin rozstrzygnięcia konkursu do: 15.06.2025 r.

Planowany termin zatrudnienia: III kwartał 2025 r.

Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie należy złożyć w Kancelarii ogólnej APoż lub przesłać na adres: Akademia Pożarnicza ul. J. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa. Niezależnie od sposobu dostarczenia dokumentów na kopercie należy dopisać: „RR – Rektorat” (decyduje data wpływu i zarejestrowania, a nie data stempla pocztowego) bądź przesłać w formie elektronicznej na adres mailowy Działu Kadr: kariera@apoz.edu.pl – w tytule wiadomości proszę wpisać: „RR – Rektorat”.

Dokumenty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, którzy zostaną powiadomieni o terminie i sposobie przeprowadzenia dalszego postępowania kwalifikacyjnego.

Nadesłanych dokumentów nie zwracamy (dane osobowe będą przechowywane do zakończenia procesu naboru, po tym czasie oferty zostaną komisyjnie zniszczone).

Rozstrzygnięcie konkursu nie skutkuje nawiązaniem stosunku pracy.

Decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor-Komendant APoż.

Rektor-Komendant APoż zastrzega sobie prawo do zamknięcia konkursu bez rozstrzygnięcia.

Akademia Pożarnicza

http://bip.apoz.edu.pl

KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:
1. Administratorem przetwarzającym Pani(a) dane osobowe jest Rektor-Komendant Akademii Pożarniczej, z siedzibą w Warszawie (01-629), przy ul. Słowackiego 52/54 (adres poczty elektronicznej: kancelaria@apoz.edu.pl).
2. W Akademii Pożarniczej wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, adres: 01-629 Warszawa, ul Słowackiego 52/54, adres poczty elektronicznej: iod@apoz.edu.pl, tel. 22 5617666
3. Pani(a) dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji do pracy w Akademii Pożarniczej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 22[1] § 1 Kodeksu pracy, a także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
4. Odbiorcą Pani(a) danych osobowych są – nie istnieją odbiorcy.
5. Pani(a) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
6. Pani(a) dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia procesu rekrutacji.
7. Posiada Pani(-) prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
8. W odniesieniu do przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody posiada Pani(-) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9. Posiada Pani(-) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: (00-193) Warszawa, ul. Stawki 2, jeżeli uzna Pani (-), że przetwarzanie narusza przepisy RODO.
10. Podanie przez Panią(a) danych osobowych określonych w art. 22[1] § 1 Kodeksu pracy jest wymogiem ustawowym. Jest Pani(-) zobowiązany do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości uczestnictwa w postępowaniu rekrutacyjnym. Nie jest Pani(-) zobowiązana(y) do podania innych danych osobowych niż określone w art. 22[1] § 1 Kodeksu pracy.
11. Przetwarzanie podanych przez Panią(a) danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 i 4 RODO.
.................................................. .................................................................................................................
(miejscowość i data) (podpis osoby składającej kwestionariusz)
ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
imię i nazwisko
Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), dobrowolnie wyrażam zgodę, na przetwarzanie moich danych osobowych podanych przeze mnie, z mojej inicjatywy, w dokumentach złożonych w związku z ogłoszeniem o konkursie z dnia 30 sierpnia 2024 r., tj. danych innych niż określone w art. 22[1] § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.), przez RektoraKomendanta Akademii Pożarniczej z siedzibą w Warszawie, przy ul. J. Słowackiego 52/54, w celu przeprowadzeniu procesu rekrutacji do pracy na stanowisko: specjalisty ds. zamówień publicznych.
Zgodnie z art. 7 ust. 3 wyżej wskazanego rozporządzenia zgoda udzielona na przetwarzanie danych osobowych może być wycofana w formie oświadczenia na piśmie w dowolnym czasie, nie wpływa to jednak na zgodność przetwarzania, którego

Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Warning
Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.
Polska, mazowieckie, Warszawa
Next
Zobacz na mapie
(Opens New Window)
Ogłoszenia o pracy podlegają przepisom ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. z 1984 r. Nr 5 poz. 24 z późń. zm. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) i nie cechują się jakością oraz rzetelnością ofert pracy upowszechnianych przez Publiczne Służby Zatrudnienia.
  • Powrotnik
    • Formalności przed powrotem
    • Przeprowadzka
    • Formalności po powrocie
    • Praca
    • Działalność gospodarcza
    • Podatki
    • Finanse osobiste
    • Rodzina
    • Zdrowie
    • Świadczenia społeczne
    • Poradnik psychologiczny
  • Aktualności
    • Emigracja i powroty
    • Powrót z dzieckiem
    • Prasówka
  • Brexit
  • Praca
    • Wyszukiwarka ofert pracy w Polsce
    • Wyszukiwarka dotacji
    • Twoje CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
  • O nas
    • Organizator Portalu
    • Deklaracja dostępności
    • O serwisie
    • Zakres działalności (ETR)
    • Współpracuj z nami
    • Polityka prywatności
    • Polityka cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin portalu
    • Nota prawna
    • Informacje techniczne
    • Statystyki serwisu
    • Kontakt
  • Powroty na Facebooku
  • Powroty na Twitterze
  • Powroty na You Tube

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2019

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry

Zadaj pytanie