GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83667273

Branża:
Administracja Państwowa

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, łódzkie, Łódź

Ważne do:
2025-05-21

Rodzaj umowy:
Brak
Obowiązki:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca w siedzibie jednostki na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- praca przeważnie siedząca,
- narzędzia pracy – sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.),
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
- stanowisko pracy zlokalizowane w budynku dwukondygnacyjnym,
- budynek posiada bariery architektoniczne (brak podjazdów dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak windy, brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnością).
Zakres zadań
- Przyjmuje, otwiera, sprawdza i rejestruje w systemach elektronicznych wspomagających obieg dokumentów: System Zarządzania Dokumentacją SZD oraz system MODUŁ 500, przesyłek wpływających do Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz Wydziału Poboru Opłat Drogowych;
- Rejestruje zwrotne potwierdzenia odbioru oraz daty awizacji przesyłek pocztowych w systemie wewnętrznym;
- Prowadzi składy chronologiczne dla korespondencji obsługiwanej w systemie wewnętrznym;
- Sporządza doraźne i okresowe sprawozdania.
Dodatkowe informacje:
Oczekiwania względem kandydata:Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego pracy w administracji lub pracy biurowej.
- Podstawowa wiedza w zakresie przepisów kancelaryjnych oraz znajomość struktury organizacyjnej Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
- Grzeczność i uprzejmość
- Otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
- Umiejętność pracy w zespole, współpracy z innymi pracownikami dzielenia się wiedzą oraz informacjami
- Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
- Umiejętność redagowania pism
- Dokładność i rzetelność
- Obsługa: MS Office: Word oraz Excel
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Posiadanie kursów, szkoleń kancelaryjnych lub związanych z obiegiem dokumentów, zarządzaniem dokumentacją
- Umiejętność obsługi aplikacji i systemów informatycznych MF i IAS obsługiwanych na stanowisku pracy (ePUAP, EZD)
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Oferujemy:
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.