GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Key Account Manager/Sales Manager
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
- Budowanie dystrybucji kosmetyków, suplementów diety w sieciach i drogeriach kosmetycznych oraz dyskontach
- Poszukiwanie nowych klientów dla powierzonego portfela kosmetyków
- Negocjacje kontraktów i warunków handlowych
- Realizacja ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowych
- Przygotowywanie raportów z wykonywanych zadań
- Monitorowanie wykonanych celów i dopasowanie modelu działania
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z partnerami biznesowymi
- Budowanie pozytywnych relacji z kluczowymi klientami
- Stała obsługa bieżących klientów (wizyty, spotkania, korespondencja)
- Współpraca z Kierownikami Produktów przy monitorowaniu i analizowaniu rynku pod kątem zapotrzebowania na nowe produkty kosmetyczne
- Przeprowadzanie szkoleń oraz prezentacji w środowisku kupieckim.
Nasze wymagania
- Minimum 4 letnie doświadczenie w sprzedaży w branży beauty (kosmetyka biała, kosmetyki baby, kosmetyki kids) lub FMCG poparte sukcesami
- Współpraca z sieciami kosmetycznymi, sieciami drogeryjnymi, dyskontami, rozwijanie aktywnych kanałów sprzedaży oraz pozyskiwanie nowych klientów
- Doświadczenie w przygotowywaniu i negocjowaniu ofert handlowych dla kupców, prezentacjach handlowych
- Wysoka kultura osobista i umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i współpracy w zespole
- Mocne nastawienie na realizacje celów sprzedażowych, inicjatywa i duża motywacja
- Ważne i nieobciążone prawo jazdy kat. B.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (min. B2).
To oferujemy
- Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się od 25 lat polskiej firmie farmaceutycznej, obecnej również na rynkach międzynarodowych
- Rozwój kompetencji poprzez szkolenia oraz dofinansowanie dalszego kształcenia
- Ambitną, samodzielną w działaniach pracę w przyjaznej atmosferze.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- służbowy samochód do użytku prywatnego
- preferencyjne pożyczki
- dodatkowe świadczenia socjalne
- karty przedpłacone
- pakiet relokacyjny
- program rekomendacji pracowników
- Premia roczna uzależniona od realizacji celów
LEK-AM Sp. z o.o.
O nas
Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne LEK-AM Sp. z o.o. jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm farmaceutycznych na polskim rynku.
Obecnie firma zatrudnia 480 osób, a liczba ta sukcesywnie się zwiększa wraz z rozbudową poszczególnych działów firmy.
Produkcja preparatów firmy zlokalizowana jest w Zakroczymiu pod Warszawą. Zaplecze produkcyjne stanowią nowoczesny zakład produkcji farmaceutycznej i laboratorium wyposażone w sprzęt najwyższej jakości.
Metody wytwarzania preparatów spełniają wszystkie wymogi Good Manufacturing Practice (GMP), a produkty do badań klinicznych wytwarzane są zgodnie z wytycznymi Good Laboratory Practice (GLP) i GMP.
Już dzisiaj, planując produkcję kolejnych preparatów, wdrażamy stopniowo kolejne etapy rozbudowy zaplecza produkcyjnego.
Zwiększenie mocy produkcyjnych idzie w parze z konsekwentnym wdrażaniem najnowszych technologii produkcji leków w celu zapewnienia jak najwyższej jakości oferowanych preparatów.
Więcej informacji o działalności naszej Firmy i etapach rekrutacji:
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
