GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
82910492

Branża:
Inne

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, śląskie, Knurów

Ważne do:
2025-05-08

Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
Twój zakres obowiązków:
Zapewnianie profesjonalnego wsparcia technicznego klientom poprzez telefon, e-mail i inne kanały komunikacji;
Obsługa i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Klientów;
Diagnozowanie i identyfikowanie przyczyn usterek oraz udzielanie odpowiednich porad technicznych;
Współpraca z zespołem Administratorów monitorowanie sieci LAN, WLAN;
Dokładne rejestrowanie zgłoszeń i monitorowanie ich postępu w systemach zarządzania incydentami;
Odbieranie połączeń przychodzących;
Prowadzenie korespondencji e-mail dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Nasze wymagania:
Znajomość technologii telekomunikacyjnych. Wiedza z zakresu: budowy sieci LAN, zagadnień sieciowych (LAN/WAN);
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność do tłumaczenia technicznego języka na zrozumiałe dla klienta terminy;
Umiejętności posługiwania się komputerem w środowisku Windows;
Umiejętność pracy w zespole i współpracy z innymi działami;
Zorientowanie na jakość obsługi klienta, cierpliwość i empatia;
Umiejętność zarządzania czasem i priorytetami w dynamicznym środowisku;
Mile widziane: wykształcenie o profilu: informatyka, elektronika lub pokrewne.
To oferujemy
Zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę
Przyjazny system wdrożenia na stanowisku pracy,
Pracę w pozytywnej atmosferze,
Indywidualną ścieżkę rozwoju
Współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie,
Zapewniamy dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań
Wynagrodzenie zasadnicze + premia
Benefity
Prywatną opiekę medyczną
Pakiet ubezpieczeń grupowych
Zniżki na firmowe produkty i usługi
Spotkania integracyjne
Premia za staż pracy
Zapewnianie profesjonalnego wsparcia technicznego klientom poprzez telefon, e-mail i inne kanały komunikacji;
Obsługa i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Klientów;
Diagnozowanie i identyfikowanie przyczyn usterek oraz udzielanie odpowiednich porad technicznych;
Współpraca z zespołem Administratorów monitorowanie sieci LAN, WLAN;
Dokładne rejestrowanie zgłoszeń i monitorowanie ich postępu w systemach zarządzania incydentami;
Odbieranie połączeń przychodzących;
Prowadzenie korespondencji e-mail dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Nasze wymagania:
Znajomość technologii telekomunikacyjnych. Wiedza z zakresu: budowy sieci LAN, zagadnień sieciowych (LAN/WAN);
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność do tłumaczenia technicznego języka na zrozumiałe dla klienta terminy;
Umiejętności posługiwania się komputerem w środowisku Windows;
Umiejętność pracy w zespole i współpracy z innymi działami;
Zorientowanie na jakość obsługi klienta, cierpliwość i empatia;
Umiejętność zarządzania czasem i priorytetami w dynamicznym środowisku;
Mile widziane: wykształcenie o profilu: informatyka, elektronika lub pokrewne.
To oferujemy
Zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę
Przyjazny system wdrożenia na stanowisku pracy,
Pracę w pozytywnej atmosferze,
Indywidualną ścieżkę rozwoju
Współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie,
Zapewniamy dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań
Wynagrodzenie zasadnicze + premia
Benefity
Prywatną opiekę medyczną
Pakiet ubezpieczeń grupowych
Zniżki na firmowe produkty i usługi
Spotkania integracyjne
Premia za staż pracy
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.