GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego
Miejsce pracy: WarszawaTechnologie, których używamy
System operacyjny
- Windows
- macOS
- Linux
Twój zakres obowiązków
- zapewnienie bezpośredniego i zdalnego wsparcia technicznego dla pracowników firmy w zakresie obsługi sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych (np. drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, projektory), telefonów VOIP, urządzeń mobilnych oraz infrastruktury sieciowej,
- monitorowanie, diagnozowanie i usuwanie problemów technicznych użytkowników końcowych,
- prowadzenie dokumentacji technicznej oraz ewidencjonowanie ruchu sprzętu w systemach IT,
- współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi zespołami serwisowymi w zakresie utrzymania infrastruktury IT,
- wsparcie z zakresu systemów operacyjnych Windows, Linux oraz narzędzi Office 365,
- diagnozowanie i rozwiązywania podstawowych problemów związanych z oprogramowaniem.
Nasze wymagania
- min. 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą i serwisem sprzętu IT,
- znajomość budowy i działania komputerów PC / MAC oraz urządzeń peryferyjnych,
- praktyczna znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows oraz podstawowa obsługa Active Directory (mile widziana znajomość Linux Ubuntu),
- znajomość działania podstawowych usług sieciowych,
- dobra organizacja pracy oraz umiejętność ustalanie priorytetów,
- umiejętność nieszablonowego myślenia i proponowania rozwiązań adekwatnych do sytuacji,
- komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej,
- znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na zrozumienie dokumentacji i komunikatów zwrotnych.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- firmowa drużyna sportowa
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
RTV EURO AGD
Pod jednym z najbardziej charakterystycznych brandów na polskim rynku, od 1990 roku zajmujemy się sprzedażą elektroniki użytkowej i sprzętu AGD w Polsce. Jako RTV EURO AGD działamy w modelu omnichannel, oferując zaawansowane technologicznie produkty za pośrednictwem ponad 300 sklepów stacjonarnych w całej Polsce, dwóch sklepów internetowych, w tym sklepu nr 1 na polskim rynku – euro.com.pl. Sprzedaż i obsługę prowadzimy także przez własny Contact Center w Lublinie, a także 15 Centrów Logistycznych na terenie całego kraju. Na nasze potrzeby, w Sokołowie pod Warszawą powstał jeden z największych parków dystrybucyjnych dla handlu tradycyjnego i e-commerce na rynku europejskim.
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
