GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Młodszy Kierownik ds. Kluczowych Klientów (Junior Key Account Manager)
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
- budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientem;
- współtworzenie strategii biznesowej dla klienta oraz jej wdrożenie;
- prowadzenie negocjacji handlowych z klientem zgodnych ze strategią firmy;
- realizacja celów sprzedażowych firmy wyznaczonych dla klienta;
- odpowiedzialność za profitowość klienta oraz zwrot z inwestycji/projektów;
- zarządzanie budżetami promocyjnymi/wsparcia;
- bieżąca egzekucja ustaleń sprzedażowych u klienta;
- współpraca z innymi działami firmy: trade marketing, marketing, logistyka, finanse.
Nasze wymagania
- wyższe wykształcenie;
- gotowość przyjazdu do biura w Warszawie min 2 razy w tygodniu;
- otwartość na podróże służbowe;
- doświadczenie w sprzedaży na stanowiskach samodzielnych oraz bardzo dobra znajomość środowiska biznesowego firmy;
- bardzo dobre zrozumienie wskaźników finansowych we współpracy z klientem, w tym wpływu P&L na decyzje sprzedażowe;
- silna orientacja na wynik połączona z umiejętnością realizacji zadań we współpracy z innymi funkcjami firmy;
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne, a także wpływania na innych za pośrednictwem argumentów biznesowych;
- mile widziane doświadczenie z branży FMCG;
- wysokie umiejętności analityczne i budowania relacji;
- dobra znajomość języka angielskiego oraz języka polskiego w mowie i w piśmie;
- bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel i Power Point);
- prawo jazdy kategorii B.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- program emerytalny
Rolą osoby na tym stanowisku będzie wdrażanie i rozwijanie strategii sprzedażowej dla kluczowego klienta zgodnie z założonymi celami strategicznymi (m.in. NR, Gross Profit) poprzez zarządzanie bieżącą współpracą z klientem.
PepsiCo
Produkty PepsiCo wywołują radość konsumentów ponad miliard razy dziennie w 200 państwach i terytoriach na całym świecie. Przychód netto PepsiCo w 2021 wyniósł ponad 79 miliardów dolarów (około 351 miliardów złotych), dzięki uzupełniającemu się portfolio napojów i żywności przetworzonej, jak Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker i SodaStream. PepsiCo oferuje szeroką gamę produktów, włączając w to wiele kultowych marek, z których każda generuje ponad miliardowy dochód ze sprzedaży w ciągu roku.
Kierujemy się naszą wizją bycia światowym liderem napojów i przetworzonej żywości dzięki wygrywaniu z PepsiCo Positive (pep+). pep+ to nasza strategiczna całościowa transformacja, która w centrum stawia zrównoważony rozwój i kapitał ludzki. Chcemy wzrastać operując w ramach granic naszej planety i inspirując pozytywne zmiany dla ziemi i ludzi. By dowiedzieć się więcej, odwiedź www.pepsico.com.
„Administratorem danych jest odpowiedni pracodawca należący do Grupy PepsiCo, na rzecz którego prowadzony jest dany proces rekrutacyjny („Spółka”/ Oddział”) lub w stosunku do którego wyrażona została zgoda na przetwarzanie danych w celach wykorzystania ich w dalszych rekrutacjach. Dane osobowe są przetwarzane przez Spółkę/Oddział zgodnie z obowiązującym prawem w celach związanych z rekrutacją pracowników. Więcej szczegółów, w tym informacje wymagane na podstawie art. 13 i 14 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) znajduje się w Polityce prywatności dla kandydatów dostępnej na stronie www.pepsicopoland.com w zakładce „Ochrona Danych Osobowych”. W przypadku pytań lub wątpliwości związanych z ochroną danych osobowych w procesie rekrutacji prosimy o kontakt ze Spółką/Oddziałem przy użyciu danych kontaktowych określonych w Polityce prywatności dla kandydatów”.„Procedura zgłoszeń wewnętrznych” do dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w rozumieniu ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistach jest dostępna na stronie www.pepsicopoland.com w zakładce Kontakt/Kariera.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
