GŁÓWNE INFORMACJE:
Dodatkowe informacje:
Komenda Powiatowa Policji w Kazimierzy Wielkiej
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor do spraw Łączności i Informatyki
Zespół do spraw Łączności i Informatyki
Inspektor
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- administrowanie systemami SWD, SODN, SNP
- zapewnienie ciągłej sprawności technicznej urządzeń i systemów łączności przewodowej i bezprzewodowej, urządzeń zasilających w celu prawidłowego funkcjonowania łączności w jednostce
- nadzór nad funkcjonowaniem mobilnych terminali noszonych oraz terminali przewoźnych
- obsługa komputerów oraz urządzeń mobilnych opartych o systemy operacyjne: Windows, Windows mobile, Linux, Android, iOS
- udzielanie instruktażu pracownikom w zakresie posługiwania się sprzętem i oprogramowaniem komputerowym
- obsługa systemów KSIP, Systemu Analitycznego, PESEL, KRS, REGON, OSADZONY (wprowadzanie, sprawdzenia, analiza, typowanie)
- prowadzenie ewidencji sprzętu i oprogramowania
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: średnie techniczne z zakresu informatyki, łączności lub telekomunikacji
- Umiejętność pełnej obsługi, naprawy i wykorzystania sprzętu łączności
- Szybkie działanie w sytuacji problemowej
- Dyspozycyjność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie: wyższe w zakresie informatyki, łączności lub telekomunikacji, kurs służby przygotowawczej w służbie cywilnej, praktyczna znajomość budowy i eksploatacji systemów okablowania strukturalnego, uprawnienia SEP do 1kV, oraz zespołów prądotwórczych o mocy 50kW, poświadczenie bezpieczeństwa oraz znajomość przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych, umiejętność komunikacji i pracy w zespole, umiejętność rozwiązywania problemów oraz planowania i organizacji pracy własnej, prawo jazdy kat. B
- przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "tajne"
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych lub w przypadku posiadania - kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
- Kopie dokumentów ukończonych dodatkowych kursów i szkoleń
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-07
- Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Kazimierzy Wielkiej
ul. Aleja Parkowa 1
28-500 Kazimierza Wielka
z dopiskiem: "Oferta na stanowisko Inspektora w Zespole do spraw Łączności i Informatyki" pocztą lub osobiście na parterze budynku Komendy Powiatowej Policji u dyżurnego jednostki
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań - praca w pomieszczeniu i w terenie, wymagająca umiejętności pełnej obsługi, naprawy i wykorzystania sprzętu łączności, praca złożona, wymagająca posiadania umiejętności sprawnego rozwiązywania problemów, kreatywności, postępowania w sytuacjach bezprecendensowych, wymagająca dyspozycyjności, wyjazdy służbowe wielozadaniowość, stres.
Stanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze budynku, oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne, budynek nie jest wyposażony w windę, pomieszczenia sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak uciążliwych warunków pracy.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej: