GŁÓWNE INFORMACJE:
Dodatkowe informacje:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
w Wydziale Komunikacji Społecznej w Centrum Informacyjnym Rządu
Główny specjalista
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Opracowuje i redaguje odpowiedzi na pytania dziennikarzy zadane w trybie prawa prasowego
- Kontaktuje się z dziennikarzami, w związku z bieżącymi działaniami rządu i wydarzeniami medialnymi z udziałem Prezesa Rady Ministrów, członków Rady Ministrów lub kierownictwa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, i zapewnia ich obsługę
- Opracowuje i realizuje strategie długofalowych działań komunikacyjnych dotyczące działań Prezesa Rady Ministrów, Rady Ministrów lub Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz proponuje i realizuje pomysły na działania okolicznościowe związane z aktywnością Prezesa Rady Ministrów
- Śledzi najnowsze trendy, badania i dobre praktyki z zakresu komunikacji społecznej, w Polsce i na świecie
- Współtworzy kalendarz wydarzeń z udziałem Prezesa Rady Ministrów oraz przedstawicieli rządu, w celu planowania i realizacji działań komunikacyjnych, a także informacyjnie i merytorycznie obsługuje wydarzenia z udziałem PRM
- Przygotowuje materiały informacyjne (briefy, teczki, odpowiedzi na pytania, notatki, raporty) na podstawie opracowań własnych, informacji z komórek organizacyjnych Kancelarii oraz materiałów udostępnionych przez ministerstwa, urzędy centralne oraz inne organy administracji rządowej
- Przygotowuje wkłady merytoryczne do interpelacji, wystąpień i zapytań poselskich
- Śledzi bieżące działania rządu, procesy legislacyjne oraz doniesienia medialne (również angielskojęzyczne)
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: wyższe
- Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w zakresie komunikacji społecznej lub PR, lub marketingu, lub reklamy w administracji publicznej lub sektorze prywatnym, lub w mediach
- Znajomość: aktualnej sytuacji politycznej, gospodarczej i społecznej, ze szczególnym uwzględnieniem problematyki unijnej; przepisów prawa i procesu legislacyjnego; rynku mediów (prasa, radio, telewizja) i zachodzących na nim zmianach; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, myślenie analityczne, kreatywność, rzetelność, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, negocjowanie, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą PL: TAJNE, EU: Secret UE/EU Secret, NATO: NATO Secret bądź zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Znajomość j. angielskiego na poziomie B2
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie: wyższe magisterskie w obszarze nauk humanistycznych lub ekonomicznych
- znajomość języka angielskiego na poziomie C1
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą PL: TAJNE, EU: Secret UE/EU Secret, NATO: NATO Secret bądź zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Kopie dokumentów potwierdzających znajomość j. angielskiego na poziomie B2
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Dokumenty potwierdzające znajomość języka angielskiego na poziomie C1
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-02
- Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Miejsce składania dokumentów:
1.Wysyłając na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
2.Składając osobiście:
Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
3.Aplikując przez ePUAP lub na adres: Aplikuj
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP:136612/CIR/50
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżury), krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, permanentną obsługą klientów zew
Ogłoszenie o pracy tymczasowej: