GŁÓWNE INFORMACJE:
Dodatkowe informacje:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Radca do spraw obsługi mediów społecznościowych
w Wydziale Obsługi Organizacyjnej i Merytorycznej, Biuro Sekretariatu Europejskiego (byłe Biuro Ministra do Spraw Unii Europejskiej)
Radca
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Opracowuje strategię działań w mediach społecznościowych.
- Tworzy plan komunikacji oraz koordynuje opisy przygotowane przez współpracowników na kanały społecznościowe (w tym montuje proste filmy i tworzy grafiki na media społecznościowe)..
- Współpracuje z Centrum Informacyjnym Rządu, resortami, innymi organami administracji rządowej, placówkami dyplomatycznymi, agencjami PR, ekspertami i organizacjami pozarządowym.
- Obserwuje trendy w komunikacji społecznej.
- Wspólnie z Ministrem oraz członkami Kierownictwa Sekretariatu Europejskiego kreuje komunikację w social mediach.
- Monitoruje i analizuje wyniki działań komunikacyjnych prowadzonych w social mediach.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: wyższe
- Posiadanie wiedzy z zakresu: funkcjonowania Unii Europejskiej, aktualnej sytuacji politycznej, gospodarczej i społecznej w Polsce i na świecie, zasad komunikacji społecznej, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej, funkcjonowania mediów społecznościowych tj. facebook, instagram, twitter, tik-tok.
- Posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, komunikacja, myślenie analityczne, współpraca, kreatywność, rzetelność
- Znajomość j. angielskiego na poziomie C1
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie umiejętności: tworzenia i edycji tekstów, montowania prostych filmów, tworzenia prostych grafik
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie: wyższe w zakresie nauk społecznych
- Znajomość języka roboczego Unii Europejskiej (innego niż angielski) na poziomie A2
- Ukończone szkolenie z zakresu zarządzania projektami
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
- Kopie dokumentów potwierdzających znajomość j. angielskiego na poziomie C1
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzające znajomość języka roboczego Unii Europejskiej (innego niż angielski) na poziomie A2
- kopie dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia z zakresu zarządzania projektami
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-30
- Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
1.Wysyłając na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
2.Składając osobiście:
Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
3.Aplikując przez ePUAP lub na adres: Aplikuj
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP:136639/BMUE/28
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżury), permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spoza
administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa)lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach oraz z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
>
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub które są wskazane jako dodatkowe.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
<
Ogłoszenie o pracy tymczasowej: