Powrót

Szkolenia PAK

Artykuł zgodny ze stanem prawnym na dzień: 2010-04-28

W połowie kwietnia rozpoczęły się szkolenia dla konsultantów PAK. Pierwsi konsultanci z urzędów pracy szkolili się w Krakowie oraz w Poznaniu. Kolejne grupy pojadą do Serocka, a ostatnia ponownie do Krakowa.

Szkolenia przygotowane są specjalnie z myślą o konsultantach pracujących w urzędach pracy w całej Polsce, którzy będą odbierać połączenia przekierowywane w razie potrzeby z naszej infolinii. W trakcie zajęć konsultanci dowiedzą się, jak przeanalizować potrzeby klienta, aby jak najszybciej wyczerpująco udzielić odpowiedzi. Poznają także tajniki pracy głosem i sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Telefoniczna obsługa klienta jest bardzo specyficzna, dlatego też dużą uwagę należy zwracać na słownictwo i sposób wypowiedzi, aby klient dobrze nas zrozumiał. Jak to zrobić? Tego wszystkiego dowiedzą się konsultanci PAK właśnie w trakcie szkoleń, które potrwają jeszcze około miesiąca.

Monika Węcław