Powrót

PUP Sulęcin - Obowiązkowa rezerwacja telefoniczna wizyty

W związku z przywróceniem bezpośredniej obsługi klientów w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sulęcinie od dnia 28.05.2020 r. przypominamy, że w przypadku załatwiania spraw osobiście należy uprzednio skontaktować się telefonicznie z pracownikami poszczególnych wydziałów w celu ustalenia daty i godziny wizyty w Urzędzie.

Przy wejściu głównym do siedziby Urzędu znajduje się domofon w celu ułatwienia kontaktu z pracownikiem danego działu. Przy domofonie umieszczona jest instrukcja obsługi wraz z numerami do poszczególnych pracowników.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej urzędu pracy.

Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie, 27.10.2020 r.


Uwaga! Wszystkie treści i materiały zamieszczane na portalu www.zielonalinia.gov.pl, opracowywane przez grupę redakcyjną, mają charakter informacyjny. Redakcja portalu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były rzetelne i wiarygodne. Nie stanowią one wiążącej interpretacji przepisów prawnych.
Potrzebujesz dostępu do starszych informacji? Skorzystaj z naszego Archiwum wiadomości.