Rekrutacja personelu na rynku pracownika

W ostatnim czasie w Polsce sporo mówi się o tzw. rynku pracownika, co w praktyce oznacza, że nie pracodawcy, ale pracownicy mogą być bardziej wymagający w podejmowaniu decyzji dla kogo pracować.

Taka sytuacja wymaga od pracodawców dodatkowych starań w pozyskaniu personelu, nowych rozwiązań i świeżego podejścia do rekrutacji, ale skłania też serwisy pracy do poszukiwania nowych i oryginalnych rozwiązań.

Od kilku miesięcy na polskim rynku działa portal rekrutacyjny szukamdopracy.com oferujący dla pracodawców ciekawe rozwiązania związane z publikacja ofert pracy, ale także employer brandingiem i szeroko rozumianym marketingiem rekrutacyjnym. To, co wyróżnia ten serwis, to otwarcie na nowości i indywidualne podejście do publikacji ofert pracy. 

W szukamdopracy.com obok tradycyjnych ogłoszeń znalazły się m.in video oferty pracy publikowane na stronie tworzonego przez serwis kanału YouTube o nazwie WORKNEWS.TV, a nawet audio oferty pracy. Strona aktywnie wykorzystuje social media do promocji ofert i pracodawców zarówno w Polsce jak i w Europie.

- Tworzymy portal pracy, który jest innowacyjny i inny niż te, które znamy z rynku pracy. Chcemy zaproponować dla pracodawców nowe formy prezentacji firm, ofert pracy, przedstawienia argumentów za pracą w danej firmie. Dzięki nam firmy zyskują możliwość zaprezentowania się i przekonania potencjalnych kandydatów do pracy. Jest to projekt, który rozwijamy od niespełna roku, jednak już widzimy efekty bardzo dobrej współpracy z wieloma firmami – mówi Magdalena Bicz z portalu szukamdopracy.com należącego i rozwijanego przez COMPROLINK Sp. z o.o.

To co dla wielu firm może być dodatkowym atutem, to cena ofert pracy. Okazuje się, że publikacja ofert pracy nie musi być horrendalnie droga. Ma to niewątpliwe znaczenie dla mniejszych firm o mniejszych budżetach.

Więcej informacji na temat portalu znaleźć można na stronie internetowej.

Źródło: COMPROLINK Sp. z o.o., 8.01.2019